Karosy č. 27 a č. 56 dojezdily

4. února 2011 v 2:58 |  Zajímavosti z provozu
Dne 26. ledna 2011 se vydaly na svoji poslední cestu (na "pohřebiště" autobusů do Pelhřimova) dva autobusy - Karosa B732 s evidenčním číslem 27 a Karosa s evidenčním číslem 56.
Tím definitivně skončila i éra "sedmičkových" Karos v třebíčské MHD.

Evidenční číslo 56 následně "zdědil" Mercedes Conecto s RZ 4J0 35-20.
Tady je moje nejnovější (a zároveň i poslední) krátké video s Karosou ev. č. 27.

Počet autobusů TRADO-MAD se tím pádem snížil z 29 na 27, z toho 13 jich je nízkopodlažních.

Aktuální stav vozového parku je následující:
Karosa B931 - 1 ks (evidenční číslo 40)
Karosa B932 - 5 ks (ev. č. 21, 38, 45, 48, 49)
Karosa B932E - 3 ks (ev. č. 30, 41, 46)
Karosa B952 - 3 ks (ev. č. 26, 29, 47)
Mercedes Citaro - 5 ks s naftovým pohonem (ev. č. 28, 32, 39, 42; autobus se SPZ JIJ 18-73) + 2 ks s pohonem na CNG (ev. č. 25, 50)
Mercedes Conecto - 4 ks (ev. č. 31, 35 (tzv. "turecká pomsta"); ev. č. 23, 56 ("Conecto II"))
Mercedes O405 - 1 ks (ev. č. 33)
Tedom C12G - 3 ks (ev. č. 22, 44, 55)
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama