Změny vzhledu některých autobusů - nové displeje, červené proužky atd.

12. února 2011 v 22:40 |  Zajímavosti z provozu
V průběhu posledních několika týdnů změnily některé autobusy jezdící na linkách MAD Třebíč svoji podobu.

Některé autobusy dostaly v průběhu ledna 2011 nové venkovní displeje, informující o čísle a trase linky. Byly instalovány jak na zadní stěnu, tak i boční stranu vozidel, tak i nad čelní sklo, kde nahradily dosavadní nápisy "městská doprava".

Po několikatýdenní odstávce, způsobené poškozením čelního dílu vozidla, se vrátil do provozu plynový Mercedes Citaro s číslem 25. Na vyměněném předním dílu už ale nemá nalepeno evidenční číslo (srov. fotku z 23. 12. 2010 s fotkou ze 4. 2. 2011).

Po několika týdnech se také vrátila do provozu Karosa B932 ev. č. 38, a to s novým, modro-bílým nátěrem (stejným, jaký v předchozích týdnech dostaly další Karosy s ev. č. 21, 30, 41, 45, 46 a 48). Autobus už nemá na zadním skle nalepenu reklamu na autobaterie Banner.
Na rozdíl od ostatních uvedených autobusů, toto vozidlo nedostalo po změně nátěru znovu nalepené nálepky s evidenčním číslem.
Kromě nového nátěru mají některé z těchto autobusů i nové polstrování některých sedaček a nové potahy.

Mercedes Citaro se SPZ JIJ 18-73 má nově nalepeny nálepky s evidenčním číslem 27 (které "zdědil" po nedávno vyřazené Karose se SPZ TR 92-54).

Další změna vnějšího vzhledu některých autobusů přišla v období po 5. únoru, kdy byly na některé autobusy nalepeny vodorovné proužky červené barvy.
K 9. únoru 2011 byly takto "ozdobeny" oba plynové Mercedesy (č. 25 i č. 50), Conecto s ev. č. 31, a také Karosy s evidenčními čísly 21, 38, 41, 48 a 49.
 


Komentáře

1 Tom Tom | 26. února 2011 v 11:00 | Reagovat

Nevíte někdo, jaký byl důvod změnit design autobusů?

2 Tomáš Fiala Tomáš Fiala | E-mail | 8. května 2011 v 14:01 | Reagovat

Tom: Patrně snaha o unifikovaný nátěr (snad to cizí slovo nepletu). Po přetření na modro nastává menší problém s poznámkou u některých JŘ - "jede modrý autobus" (autobus společnosti TRADO-BUS)...

3 autobusytrebic autobusytrebic | 13. května 2011 v 23:10 | Reagovat

To s tím "modrým" autobusem je matoucí už dávno - od doby, kdy se na MHD objevily první autobusy v modro-bílém nátěru (tzn. cca rok 2003).
Těch nelogických věcí je v jízdních řádech víc - vysvětlivky u jednotlivých spojů ("jede přes zastávku XY" vs. "nejede přes zastávku XY"); nepřesné vymezení zastávek, po kterých ten který spoj jede; "oříznuté" jízdní řády linky č. 9, takže se ani nemůžete dozvědět, ve kterém období jezdí její podvečerní (sezónní) spoj; i v tabulce pro prázdninový provoz je použita značka, která má vysvětlivku "spoj je obvykle zajištován nízkopodlažním spojem (MIMO LETNÍCH PRÁZDNIN); jízdní doby některých spojů jsou nastavené tak, že se nedají stíhat; naopak jízdní doby jiných spojů jsou postavené tak, že autobus téměř vždy jede o několik minut dříve, atd.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama