Vyřazení Karosy B931 ev. č. 40 a Mercedesu O405 ev. č. 33

13. května 2011 v 23:02 |  Zajímavosti z provozu
V průběhu dubna 2011 byly vyřazeny z provozu dva autobusy. Karosa B931 se SPZ TR 99-90 a evidenčním číslem 40, a Mercedes O405 s RZ 3J9 10-74 a evidenčním číslem 33.

Počet autobusů MAD Třebíč se tím snížil z 27 na 25, z toho 12 jich je nízkopodlažních.

Aktuální stav vozového parku je následující:

Karosa B932 - 5 ks (ev. č. 21, 38, 45, 48, 49)
Karosa B932E - 3 ks (ev. č. 30, 41, 46)
Karosa B952 - 3 ks (ev. č. 26, 29, 47)
Mercedes Citaro - 5 ks s naftovým pohonem (ev. č. 27, 28, 32, 39, 42) + 2 ks s pohonem na CNG (ev. č. 25, 50)
Mercedes Conecto - 2 ks typu Conecto O345 C (ev. č. 31, 35) + 2 ks typu Conecto II (ev. č. 23, 56)
Tedom C12G - 3 ks (ev. č. 22, 44, 55)
 


Komentáře

1 autobusytrebic autobusytrebic | 20. května 2011 v 18:22 | Reagovat

Doplnění článku: displeje z vyřazené Karosy B931 ev. č. 40 byly instalovány na Karosu B932 ev. č. 48.
Fotka tohoto autobusu s displejem: http://nd04.jxs.cz/105/160/502abca32f_76224146_o2.jpg
Takto, bez displeje, vypadal ještě před měsícem: http://nd04.jxs.cz/463/226/94f520e220_75549544_o2.jpg

2 zap zap | 21. května 2011 v 21:45 | Reagovat

To byla moje nejoblíbenější Karosa! Budu držet smutek :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama