Vyřazení Karos B932 s evidenčními čísly 21, 38 a 49

20. ledna 2012 v 3:05 |  Zajímavosti z provozu
Na počátku tohoto roku byly vyřazeny z provozu tři Karosy typu B932.

Doslova s vyplazeným jazykem to do svého konce "dofuněla" Karosa B932 se SPZ TR 98-45 a evidenčním číslem 21; stejně tak už to takříkajíc "odtroubila" Karosa B932 se SPZ TR 98-55 a evidenčním číslem 38 (na rozdíl od téměř všech ostatních autobusů ale neměla od změny svého nátěru, ke kterému došlo na počátku roku 2011, nalepené nálepky s evidenčním číslem); a stejně tak si už nemůžeme v provozu MHD Třebíč ukázat na Karosu B932 s RZ 1C0 66-84 a evidenčním číslem 49, jejíž působení v Třebíči tedy trvalo (po jejím příchodu z Jindřichova Hradce) necelé tři roky.

Zároveň to znamená, že v provozu MHD Třebíč již nespatříme Karosy s cedulemi - všech 8 Karos, které jsou dosud v provozu, má instalovány displeje.
Posledními dvěma autobusy, které nemají displeje, jsou dva ex-pelhřimovské Mercedesy.


Aktuální stav vozového parku je následující:

Karosa B932 - 2 autobusy (ev. č. 45, 48)
Karosa B932E - 3 autobusy (ev. č. 30, 41, 46)
Karosa B952 - 3 autobusy (ev. č. 26, 29, 47)
Mercedes Citaro - 5 autobusů s dieselovým pohonem (ev. č. 27, 28, 39, 42 + autobus se SPZ JIJ 48-13) + 2 autobusy s pohonem na CNG (ev. č. 25, 50)
Mercedes Conecto - 2 autobusy typu O345 (ev. č. 31, 35) + 2 autobusy typu Conecto II (ev. č. 23, 56)
Tedom C12G - 3 autobusy (ev. č. 22, 44, 55)
Man Lion´s City - 3 autobusy (zatím bez evidenčních čísel)

Celkem je tedy v provozu 25 autobusů, z toho 15 jich je nízkopodlažních.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama