Fotky a videa z 24. - 26. června 2012

4. července 2012 v 16:25 |  Aktualizace fotogalerie
V galerii obrázků a na YouTube jsou nahrány fotky a videa pořízené/pořízená v období od neděle 24. června do úterý 26. června 2012. Na rozdíl od popisků a komentářům k fotkám a videím z 11. a 12. června, tentokrát sepisuji všechny poznatky z uvedených dní do jednoho článku.

Na fotkách z 24. 6. je zdokumentováno mj. střídání vozidel na lince č. 4. Zatímco na spoji jedoucím z Týna po 13. hodině a přijíždějícím k poliklinice před půl druhou odpoledne jel MAN Lion´s City s ev. č. 38, na následujícím spoji, který jede od polikliniky po půl druhé, již jel jiný autobus - Karosa B952 s ev. č. 29. Na této fotce je vidět jeho cesta tzv. technickou jízdou. Autobus jede po Znojemské ulici v blízkosti supermarketu Lidl - tedy v místech, kudy běžně žádný spoj MHD Třebíč nejezdí. Fotku jsem pořídil ve směru od bývalého hypermarketu Hypernova (kdysi zvaného Prima) - stavby, která od roku 2008, po přesunu do areálu Stop Shopu, již zeje prázdnotou.

MAN Lion´s City v tu dobu jel od polikliniky tzv. technickou jízdou bez cestujících do areálu bývalého Unipletu (kde autobusy garážují), což je zdokumentováno na této fotce.

Na parkovišti u samotného Stop Shopu, ke kterému jsem došel po chodníku a přes nevyznačený přechod přes Spojovací ulici, navíc v blízkosti světelně řízené křižovatky, kde ale chybějí světla příslušející právě tomu chodníku... A jak to vypadá u Stop Shopu?

Obchodní centrum bylo otevřeno počátkem října roku 2008. Ale ani takováto událost neznamenala změnu linkového vedení. Až následujícího roku byl zřízen tzv. Stop Shop Bus, spojující Stop Shop s autobusovým nádražím. Dopravcem není TRADO MAD, ale TRADO BUS, čemuž odpovídají i nasazovaná vozidla - dvoudvéřové Mercedesy Conecto... Linka jezdí pouze v hodinové intervalu. O dostatečnosti a "přitažlivosti" takovéhoto spojení lze s úspěchem pochybovat...

U Stop Shopu jsem také pořídil video se zastávkovým označníkem a jeho okolím. Označník se nachází u obrubníku, ještě na vozovce. Samotná zastávka zabírá několik parkovacích míst. Nástup cestujících probíhá ze silnice, neboť chodník zde žádný není...

V pondělí 25. června jsem pak zdokumentoval na video jednak jízdní řád linek č. 1 a č. 5 na zastávce Za Rybníkem aneb neschopnost dopravce vyvěsit správnou verzi jízdního řádu linky č. 1 (po změně jízdního řádu provedené k 1. 1. t. r.) pokračovala... Na video jsem také zdokumentoval odjezd dvou autobusů ze zastávky Dřevařské závody - nejprve Mercedesu Intouro dopravce TRADO BUS a za ním Tedomu C12G s ev. č. 22, jedoucím na lince č. 5 s cílovou zastávkou Hřbitov. Ano, Nový hřbitov... Tradiční konečná zastávka linky č. 5, která zde spolu linkou č. 2 zajišťuje přímé spojení ze všech částí města k Novému hřbitovu; o víkendu navíc v kombinaci těchto dvou linek znamenající půlhodinový proklad ve směru Karlovo náměstí - Hřbitov. A je to tak nanejvýš rozumné. Usmívající se

V úterý 26. června již ve 4:20 h jsem na zastávce Demlova zdokumentoval na toto video spoj linky č. 1, který zde jízdu ukončil a dále pokračuje tzv. technickou jízdou, pravděpodobně do areálu bývalého Unipletu jako návoz řidičů na místo, odkud již vyjedou se svými autobusy. :-)

Onoho úterního rána jsem se zaměřil i na zdokumentování reklamy na zádi Karosy B952 s ev. č. 47. Reklamní sdělení inzeruje akčn nabídku platnou do 30. 6. 2012, takže je docela dobře možné, že v době pořízení fotky počítal tento reklamní polep poslední dny své existence. Na této fotce je kromě uvedeného polepu vidět i zastávkový přístřešek na zastávce Nová, který byl instalován na své místo v období přelomu let 2011 a 2011, ale dosud jsem neměl pořízenu žádnou fotku, na které by byl vidět přístřešek a zároveň autobus.

U stejného přístřešku jsem také pořídil fotku se stojícím a následně i video s odjíždějícím Mercedesem Citaro s RZ 4J6 21-38 (dříve s ev. č. 32 a RZ 8S8 92-79). Až zde jsem si uvědomil další odlišnost vnějšího vzhledu autobusu oproti stavu, ve kterém byl ještě na podzim 2011 - kromě jiné RZ a jiné velikosti loga "Icom Transport" je rozdíl i v tom, že nyní nemá červené proužky na čele autobusu (jen na bocích a na zádi). Dříve ty proužky měl i na svém "předku. :-)
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama