Odkazy na nové linkové vedení + stručné shrnutí změn

13. srpna 2012 v 0:22 |  Změny jízdních řádů
Již od konce července (tedy s dostatečným předstihem, konečně) je na oficiálních stránkách dopravce zveřejněno schéma linkového vedení MHD Třebíč, které vstoupí v platnost v pondělí 3. září 2012. Viz tady.

Stručné shrnutí změn, v mých očích příliš jednostranně zaměřené z hlediska "vyzdvihnutí přínosů a zamlčení negativních vlivů", je uvedeno na tomto letáčku.

K obsahu výše uvedených sdělení zatím neuvedu žádný komentář; více se danému tématu budu věnovat v dalších článcích, které zřejmě zařadím do odlišné, pro tento účel nově založené, rubriky.
 


Komentáře

1 Karel Karel | 14. srpna 2012 v 22:10 | Reagovat

je to bordel :-/

2 Jarmila Jarmila | E-mail | 17. srpna 2012 v 7:50 | Reagovat

Pěkně zkomplikovali už tak komplikovanou dostupnot do nové  průmyslové čtvti. :-!

3 Karel Karel | 17. srpna 2012 v 14:37 | Reagovat

Jde vidět, že díky obsluhování vesnic se musely proškrtat městské linky. Chybí mi 2,6,3. Je to k pláči a než několikrát přesedat či čekat, tak si do města raději zajdu pěcha..jsou to kokoti :-?

4 Daniela Daniela | E-mail | 25. srpna 2012 v 10:34 | Reagovat

Teď jsem psala delší článek, ale po potvrzení o zařazení blogu se tu ani neoběvil, takže hlavně ti co to měli číst si to nepřečtou... souhlasím sou to kokoti a né malí.. potřebuju se dostat každý den do práce na Hrotovickou, ale nová linka 14 tam jede úplně na hovno a zpět taky takže taky moooc děkuji těm hňupům co to vymysleli

5 Daniela Daniela | E-mail | 25. srpna 2012 v 10:39 | Reagovat

No nééé můj článek se najednou objevil ..doufám, že si to přečtou ti, kterých se to týká

6 autobusytrebic autobusytrebic | 26. srpna 2012 v 10:05 | Reagovat

Díky za všechny komentáře. K jejich obsahu: ano, snížení počtu ranních spojů do nové průmyslové čtvrti (linka s dosavadním označením č. 8, nově s číslem 13) je jednou z věcí, na kterou jsem hodně zvědav. Předpokládám, že před těmi pár lety, kdy došlo k navýšení počtu spojů "osmičky" jedoucích mezi 5. a 6. hodinou k Jitoně až na 5 spojů, byl nějaký rozumný důvod, a z vlastní zkušenosti vím, že jezdí relativně plné. Jsem také zvědav, co přinese omezení počtu spojů v této části dne a v tomto směru.

K lince č. 1 nejedoucí okolo nemocnice - toto zde už jednou bylo - po otevření nadjezdu v roce 1996 tato linka zůstala v trase přes zastávku Nádražní (kudy jezdila v době uzavírky silnice okolo nemocnice), tento stav vydržel několik let (snad do dlouhodobé uzavírky Nádražní ulice v roce 2000, vynucené přestavbou podjezdu?), pak se "jednička" znovu vrátila do trasy okolo nemocnice. I zde jsem hodně zvědav, co na toto řeknou občané, potažmo jak dlouho toto trasování vydrží. :-)

7 Daniela Daniela | 27. srpna 2012 v 18:29 | Reagovat

Díky za nějaké odezvy. No doufám, že tu trasu č.1 změní co nejdříve. Co takhle naši důchodci???Určitě nebudou chodit do nemocnice pěšky, a že jich tady v Borovině je. A přestupování nikoho dlouho bavit nebude, vždyť ty autobusy na sebe vůbec nečekají....tak občané STĚŽUJME SI!!!!

8 autobusytrebic autobusytrebic | 27. srpna 2012 v 18:39 | Reagovat

[7]: S tím čekáním na Karlově nám. - pokud si dobře pamatuji, co jsem se na oficiálních místech před časem k tomuto dozvěděl, tak právě má být i např. i v pracovních dnech dopoledne zajištěno vzájemné čekání spojů na Karlově náměstí. (Jen je otázkou, proč nebylo garantováno dosud, resp. trošku mi přišlo, že to bylo bráno jako jedna z výhod optimalizace MHD, ale čekat i nečekat na sebe autobusy mohou při dnešním i při změněném jízdním řádě, že).) Uvidím a sám jsem zvědav, jak to bude vypadat, ujíždění "jedničky" "čtyřce" třeba jen o pár sekund (ve směru jízdy Nové Dvory - Borovina) v pracovní dny dopoledne či později dopoledne dosud opravdu bývalo (když k tomu občas došlo) jen pro zlost.

9 Pepa Pepa | 30. srpna 2012 v 11:14 | Reagovat

Zase mesto trebic dokazalo svoji nadprumnernou inteligenci novym jizdnim radem MHD

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama