Aktuální seznam autobusů v MHD Třebíč a odkaz + komentář k tiskové zprávě MěÚ Třebíč o prezentaci autobusů

22. listopadu 2012 v 22:22 |  Zajímavosti z provozu

Na stránkách městského úřadu jsem si dnes všiml této krátké tiskové zprávy z prezentace "dvou zbrusu nových autobusů pro MHD Třebíč". A velice se divím. Je tam uvedeno, že "do provozu byly předány 21. listopadu". V případě ani jednoho z nich toto neplatí. Jen u jednoho z nich by se dalo v tuto chvíli říct, že je opravdu novým autobusem. Značka MAN se píše bez teček mezi jednotlivými písmeny... Kadopádně, alespoň díky této zprávě vím, že v první části té středeční prezentace byly na Karlově náměstí opravdu oba dva "zbrusu nové" autobusy + jsou tam i dvě fotky.

Jak jsem již zmínil v jednom z předchozích článků, tak minulý týden byla vyřazena Karosa B932 s ev. č. 48. Navíc, až nyní jsem si všiml něčeho, o čem jsem si dosud myslel, že je jinak - že Karosa s ev. č. 45 je typu B932E, nikoliv B932, jak jsem zde doposud uváděl. V názvu složky s fotkami tohoto vozidla jsem to již opravil.


Aktuální stav vozového parku je následující:

Karosa B932E - 4 vozidla (ev. č. 30, 41, 45, 46)
Karosa B952 - 3 vozidla (ev. č. 26, 29, 47)
Tedom C12G - 3 vozidla (ev. č. 22, 44, 55)

Mercedes O345 Conecto - 2 vozidla (ev. č. 31, 35)
Mercedes Conecto II - 2 vozidla (ev. č. 23, 56)
Mercedes Citaro (různé typy s dieselovým pohonem) - 4 vozidla (ev. č. 28, ex 32, 39, 42)

Mercedes Citaro CNG - 2 vozidla (ev. č. 25, 50)
MAN Lion´s City - 5 vozidel (ev. č. 21, 32, 38, 49; 5. autobus zatím bez ev. č.)
 


Komentáře

1 Tomáš Tomáš | 23. listopadu 2012 v 20:10 | Reagovat

Tak včera jsem po dlouhé době využil služeb MHD v Třebíči. Jel jsem 5 až za rybník a čirou náhodou jel zrovna MAN - ještě jsem v něm nejel. Musím říci - veliké zklamání. Vzhled je subjektivní záležitost, to hodnotit nebudu, ale vnitřek mě opravdu zklamal. Málo míst k sezení, sedačky mají sice polstr, ale minimum pěny, takže jsou strašně tvrdé. Zadní tři opěrky určené pro opření během stání je vážně čirá zoufalost. Během jízdy vnitřek skřípal, při brzdění hučely brzdy. Signalizace zavírání dveří mi připadá, jako ubastlená elektro-stavebnice. Celkově to na mě dýchá Economy atmosférou. Chápu, že se musí šetřit, chápu, že MAN byl ve výběrovém řízení asi nejlevnější, ale na některých věcech by se šetřit nemělo. To Citara jsou jinší kafčo.. :-P

2 autobusytrebic autobusytrebic | E-mail | Web | 23. listopadu 2012 v 21:08 | Reagovat

[1]: Ano, však o těch tvrdých sedačkách a podivném řešení prostoru za zadními dveřmi jsem psal již téměř před rokem: http://autobusytrebic.blog.cz/1112/prvni-den-provozu-autobusu-man-lion-s-city

Pro ta zadní "opěradla bez sedadel" jsemm si sám pro sebe stanovil název "pisoáry". U těch se také jen stojí... :-)

Naopak, ten rozšířený prostor pro kočárky (byť za cenu menšího počtu sedadel) je podle mě dobrou věcí.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama