Údajný důvod nulové garance nízkopodlažnosti - turnusy obsahující spoje několika různých linek?

9. března 2013 v 18:52 |  Postřehy z optimalizace MHD
Před několika dny jsem se z "oficiálních míst" dozvěděl, že neschopnost garantovat u části autobusových spojů nasazení nízkopodlažního vozidla je způsobena dopravcem TRADO MAD, přesněji řečeno zdůvodněním zástupce dopravce, že v současné době obsahují jednotlivé turnusy spoje různých linek, kvůli čemuž údajně není možné tuto garanci uvést do jízdního řádu. Zatímco do 2. 9. 2012, kdy byla nízkopodlažnost garantována alespoň u menší části spojů linky č. 4 a linky č. 5, šlo tehdy o turnusy, které obsahovaly výhradně spoje jedné linky (tzn. buď č. 4 nebo č. 5).

Ještě, že podobnou nesmyslnost nezná například Dopravní podnik města Brna, jehož trolejbusové linky č. 38 a č. 39 mají o víkendech propojené oběhy, kdy spoj linky č. 38 jedoucí z Preslovy přijede na Komenského náměstí, kde se ihned "převlékne" na linku č. 39, na které učiní obrat na Barvičovu, aby po návratu zpět na Komenského náměstí ihned "převlékla" zpět na linku č. 38, na které jede opět na Preslovu.

Podobných případů se dá v Jihomoravském kraji najít více - například propojené oběhy linek č. 816 a 830 na Znojemsku, linek č. 403 a 404 jihozápadně od Brna apod.

Co k takovému nesmyslu říci? Snad jen, že s takovýmto přístupem by to chtělo jiného dopravce. Nebo vymést cosi shnilého ve státě "traďáckém", resp. "icomáckém". :-(
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama