Karosa B952 na "garantovaně nízkopodlažních" spojích linky č. 31 a č. 10 (28. 2. 2014)

2. března 2014 v 9:52 |  Zajímavosti z provozu
V pátek 28. února byla na oběhu, jehož součástí je dopolední spoj linky č. 31 (Karlovo náměstí odj. 10:00 h - Hřbitov příj. 10:46 h) a pár spojů linky č. 10 (Hřbitov odj. 10:47 h - Karlovo náměstí příj. 11:00 h a ihned zpět Karlovo náměstí odj. 11:00 h - Hřbitov 11:13 h), nasazena vysokopodlažní Karosa B952 ev. č. 26. Viz tato a tato fotka z Karlova náměstí; a viz toto a toto video z cesty zmiňovaným spojem linky č. 31.

Tzn. v pátek 28. února nebyla u těchto (možná i u dalších, ale to jsem nesledoval) spojů dodržena věc, kterou dopravce "garantuje" (a nutno dodat, že ten rozsah tzv. garantovaných spojů není tak velký, aby se nedala případná mimořádnost pokrýt jiným nízkopodlažním vozidlem).

Předpokládám, že na spoji měl být nasazen TEDOM C12G ev. č. 55, neboť autobus řídil kmenový řidič tohoto Tedomu. Podobně tak již v týdnu od 20. do 24. 1. jsem se setkal se situací, kdy ve dvou z pěti dnů jel na turnusu, jehož součástí je i odpolední spoj linky č. 31, nikoliv TEDOM C12G ev. č. 55, ale jiná vozidla - MAN Lion´s City ev. č. 38 (20. 1.), resp. Mercedes Citaro ev. č. 28. (22. 1.). Tehdy tedy byla tzv. garance nízkopodlažnosti dodržena.

V případě páru spojů "Hřbitov odj. 10:47 h - Karlovo náměstí 11:00 h - Hřbitov 11:13 h" nebyla tzv. garance dodržena ani 24. února 2014, neboť toho dne bylo nutné u Nového hřbitova mimořádně přestoupit z Tedomu C12G ev. č. 55 (opět...) jedoucím na lince č. 31 do Karosy B932E ev. č. 46 (tady je fotka tého Karosy pořízená 24. února v 11:00 h na Karlově náměstí, tzn. před odjezdem na spoji linky č. 10 směrem k Novému hřbitovu).
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama