Uzavírka Hilbertovy ulice a spoje linky č. 11 (ne)jedoucí objízdnou trasou, na fotkách ze 17. 4. 2014

23. dubna 2014 v 8:00 |  Aktualizace fotogalerie
V tomto článku přináším druhou část popisu zajímavostí spatřených a zdokumentovaných ve čtvrtek 17. dubna 2014 v Palackého ulici a okolí (první článek na toto téma - viz tady).

V prvním článku jsem popisoval objízdnou trasu linky č. 10. Zde se zaměřím na linku č. 11.Jak spoje vedené po směru hodinových ručiček (např. dopoledne nebo později večer), tak i spoje vedené proti směru hodinových ručiček (např. ráno nebo odpoledne) měly zaveden stejný směr jízdy - nejprve Luční ulicí a poté ulicí Palackého. V případě spojů jedoucích proti směru hodinových ručiček to znamenalo, že úsek od křižovatky Táborská x Palackého po křižovatku U Kuchyňky x Luční byl každým spojem projet dvakrát.

Vzhledem k tomu, že v místě uzavírky jsem byl cca od 14:15 do 16:20 h, zdokumentoval jsem tam jen dva spoje linky č. 11 (ano, během dvou hodin ve špičce pracovního dne jedou jen dva spoje této linky, což chtě nechtě vyvolává otázku, jaký smysl má ve špičce pracovního dne linka jedoucí jen 1 x za hodinu, resp. interval mezi těmi dvěma spoji, o nichž píši, je dokonce 1,5 hodiny) a oba jedoucí proti směru hodinových ručiček.

Na spoji jedoucím ze zastávky Palackého ve 14:35 h byl nasazen Mercedes Citaro CNG ev. č. 25. Stejné vozidlo pak jede i na pozdějších spojích linky č. 11 (jde o stav platný jak pro pracovní školní dny, tak i pro pracovní prázdninové dny; 17. duben 2014 byl dnem prázdninovým). Ale nikoliv na spoji, který jede... tedy, který má jet... přes zastávku Palackého v 16:05 h.

Na tomto spoji jela Karosa B952 ev. č. 47, kterou jsem nejprve zdokumentoval blízkosti zastávky Týn-Jednota. Poté jsem se přesunul ke křižovatce Táborské ulice s Palackého ulicí, s cílem zdokumentovat odbočení autobusu z Palackého ulice vlevo do ulice U Kuchyňky, neboť tímto směrem v pravidelném bezvýlukovém provozu žádné autobusy neodbočují. Ale bohužel, můj cíl zůstal nesplněn, neboť ani po cca 6 minutách čekání tudy tato Karosa neprojela.

Poté jsem se přesunul zpět na křižovatku Palackého ulice s Luční ulicí, protože se blížil čas průjezdu dalšího spoje linky č. 10 (v 16:19 h). Ze zastávky právě odcházela starší paní, s níž jsem se vzápětí dal do řeči. Že prý čekala na linku č. 11, ale ta nepřijela. Že na zastávku přišla už asi v 16:00 h, tzn. s dostatečným předstihem.

A tím se vysvětlilo to, proč jsem tu Karosu nepotkal tam, kde jsem chtěl o chvíli dříve pořídit její fotku. Spoj linky č. 11 totiž zastávku Palackého svévolně neobsloužil!!! Paní musela jít do centra města pěšky. Dále raději bez komentáře, to... škoda slov.

Jedním z dvojice označníků byl žlutý přenosný označník, který zřejmě dříve sloužil na jedné z dvojice zastávek tzv. StopShopBusu. Zřejmě má dopravce málo klasických červených označníků, když několik z nich je už asi 8 (nebo kolik přesně?) měsíců umístěno na Karlově + Komenského náměstí jako "dočasné provizorium do doby instalace nových moderních digitálních elektronických inteligentních označníků".

Ani ve středu 16. 4. navečer, ani ve čtvrtek 17. 4. odpoledne, nebyl na dvojici provizorně přesunutých zastávek "Palackého" vylepen jízdní řád linky č. 21 (viz tady a tady5134&type=3&theater). Přitom v první den výluky, ve středu 16. 4., ještě byl den školního vyučování, tzn. linka č. 21 toho dne musela už zastavovat na dočasně přesunuté zastávce Palackého...

Několik dalších fotek (z kategorie "na kterých není zdokumentován žádný autobus") z Palackého ulice a blízkého okolí najdete tady.
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama