Pozastavení existence facebookového profilu

13. listopadu 2014 v 11:00
Je patrné, že poukázání na pochybení dopravce, které poškodilo mne coby cestujícího, někomu takříkajíc leží v žaludku, o čemž svědčí vzkazy (obsahující mj. vulgární výrazy - některé skupiny lidí se asi neumějí vyjadřovat slušně; přítomnost těchto vulgarit vylučuje ponechání tohoto vzkazu coby veřejného) zanechané v krátkém časovém úseku, navíc opakovaně, na mém FB profilu.

Vzhledem k tomu, že není v silách jednotlivce likvidovat opakovaně psané příspěvky obsahující vulgární výrazy (a příspěvky obsahující sprostá slova a nadávky nehodlám na žádných svých stránkách tolerovat), rozhodl jsem se na tomto místě s okamžitou platností pozastavit existenci svého facebookového profilu, jehož název je totožný s názvem mého blogu.

Přístup s těmito nadávkami mi připomíná někdejší názory některých lidí, kteří (poté, co jsem na svých stránkách napsal článek + na svůj profil nahrál video dokumentující svévolné odjíždění spoje tehdejší linky č. 8 ze zastávky Nádražní s asi 2minutovým náskokem, kvůli čemuž mi tento spoj - na který jsem potřeboval přestoupit z vlaku, kterým jsem krátce předtím přijel na třebíčské vlakové nádraží - opakovaně ujížděl před nosem), namísto aby si uvědomili chybu spočívající v tom, že po mnoho let z této zastávky odjíždějí s náskokem, měli obrovský problém s tím, že si na to někdo dovolil poukázat.

Jestli řidičům vadí, že některé jejich směny jsou dvanácti- až třináctihodinové (O. K., naprosto souhlasím - je to opravdu nevhodné, mít takovéto dlouhé směny), tak nechť si se svým zaměstnavatelem dojednají zkrácení, resp. zrovnoměrnění těchto směn. Totéž platí například pro zlepšení zázemí pro řidiče na jednotlivých konečných (čímž odpovídám na těch několik málo věcných argumentů, které byly obsaženy mezi těmi vulgárními příspěvky v oněch "vzkazech" umístěných jiným uživatelem na můj FB profil).

Ale ono je asi snadnější "argumentovat", že kvůli takovémuto "neměnnému" stavu nesmí platící cestující požadovat zajištění služby v dostatečné kvalitě (tzn. žádný odjezd v předstihu; obsloužení všech zastávek na trase té které linky bez podivného vynechání některé z nich; dostatečné a včasné informování o předem plánovaých uzavírkách atd.).

Na tomto místě mě napadají okřídlená přísloví o pláči na špatném hrobě, případně o nadávání na zrcadlo a křivých ústech nadávajícího.

 

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama