Aktualizace oficiálních stránek o "terminálu" aneb jak zodpovědní páni "použily" značku "P + R", o sloupcích na výjezdu z "terminálu" a o pohozené nástěnce s jízdními řády

31. července 2015 v 23:00 |  Postřehy z provozu tzv. přestupního terminálu
Už jsem si myslel, že tendenční až prolhané (viz lži typu "Třebíč bude mít jako jediné město na Vysočině a jižní Moravě moderní přestupní terminál" nebo "největší investiční akci za posledních dvacet let v Třebíči - výstavbu přestupního terminálu") stránky www.pttrebic.cz již usnuly na vavřínech, ale nakonec nikoliv. S více než měsíčním zpožděním na nich bylo doplněno schéma spojů a linek odjíždějících z tzv. přestupního terminálu. Samozřejmě ani tady to není bez chyb, jaksi tam chybí údaj o tom, která linka kterým směrem jede; stejně tak tam zcela chybí údaj o stanovišti č. 9.

Novinkou je také tento tendenční "rozhovor", kde se respondent zcela vyhýbá připomenutí toho, že tzv. terminál jaksi svoji předpokládanou funkci ani zdaleka neplní, kritika občanů směrem k málo známému označení "P + R" (samozřejmě ještě horší situace se značkou "K + R" tam je zamlčena) je označena (a to přímo "redaktorkou", která to takto označila sama od sebe!) jako "úsměvná" (ono pokutovat lidi, kteří tam zaparkovali z neznalosti, je spíše k pláči nežli úsměvné); z článku také vyplývá, že dotazovaný tzv. vedoucí je podle tvůrce tohoto "článku" ženou a nikoliv mužem, viz věta Proč jste toto označení použily?.

Stejně tak je zajímavé, že - jak vyplývá z kontextu - o konkrétním značení rozhodovalo Město Třebíč, zatímco např. vloni v září, když jsem představiteli tohoto subjektu psal ve věci nedostatečného/chybného/nesmyslného dopravního značení souvisejícícho s tehdejšími omezeními v Nádražní a Hrotovické ulici, tak mi bylo odpovězeno, že toto rozhoduje Policie ČR...

Ovšem o dalších zajímavostech se na oficiálních stránkách www.pttrebic.cz zapomněli pochlubit, tak to nyní provedu za ně.

Aneb úsměvná chronologie:
- koncem května 2015 je zprovozněn "terminál", kde je i zákazová značka s upozorněním "pozor, překážka ve vzdálenosti 100 metrů", přitom žádná překážka tam není

- počátkem července 2015 se tam ona překážka (nejprve jeden sloupek, později i druhý) instaluje a ještě se tvrdí, že jde o instalaci ve značném předstihu oproti původnímu plánu (aha, původně se počítalo, že "upozornění na neexistující překážku bude existovat několik měsíců a ne jen jeden měsíc?)

... aneb již 9. 7. 2015 (možná i dříve, ale to nemám zdokumetnováno) byla nástěnka s jízdními řády linky č. 1 "odlepena" z místa, kde původně visela, a namísto toho byla střídavě položena na lavičce, postavena na odpakový koš nebo položena na tomtéž koši. A až téměř po třech týdnech to bylo vyřešeno tak, jak to mělo samozřejmě být od počátku, tedy instalací pořádně velké plochy pro jízdní řády přímo na označníku (tzn. tak jako tomu je na jakékoliv jiné zastávce MHD).

Tolik výhradně popis vývoje situací, které už nějakým způsobem "skončily". Už vloni koncem září jsem se zařekl, že nebudu upozorňovat oficiálním způsobem, tzn. podnětem směrem k příslušným osobám, na existující nedostatky. A to poté, co moje upozornění byla druhou stranou označována za "nekonstruktivní" (to těžko, protože věcně popsat kde je chyba + jak to podle mě má být správně, není "nekonstruktivní") nebo když na jedno z jiných upozornění bylo na veřejně přístupných stránkách reagováno takovým způsobem, že jsem následně požádal druhou stranu o vymazání této reakce, k čemuž však nikdy nedošlo. A i na těchto stránkách si sem tam dovolím o některých nedostatcích pomlčet a sám sledovat, za jak dlouho na to přijdou ti, kteří jsou za to zodpovědní a také - proč to nepřiznat, je to přirozené - placeni.

Na závěr průjezd autobusem přes tzv. terminál, 19. 7. 2015 (ovšemže jde o autobus linkový, protože MHD do této části "terminálu" nadále nezajíždí) a mj. čekání na zasunutí sloupků. Tedy, jestli takto dlouho budou čekat na zasunutí i autobusy MHD, tak tedy nevím nevím, co se stíhání "garantovaných" jízdních dob týče.
 


Aktuální články

Reklama