Mercedes Conecto s RZ 2E0 5700 na dvou fotkách z Jindřichova Hradce

24. července 2015 v 10:00 |  Aktualizace fotogalerie
V pondělí 20. 7. 2015 jsem v prostoru autobusového nádraží (nebo vlastně přestupního terminálu? je divné, že se tam pro to používá onen odporný nemoderní název "autobusové nádraží"), nacházejícího se u vlakového nádraží v Jindřichově Hradci, zdokumentoval Mercedes Conecto s registrační značkou 2E0 5700, který v Třebíči jezdíval od sklonku roku 2008 (od doby přesunu z "icomácky sesterského" ČSAD Ústí nad Orlicí) do podzimu roku 2012 (kdy byl přesunut, opět v rámci koncernu ICOM, právě do Jindřichova Hradce).

Autobus tedy nadále jezdí na spojích MHD Jindřichův Hradec a jeho exteriér vypadá téměř stejně jako na konci jeho třebíčského působení - tedy mj. i s červenými proužky. Jediné dva malé rozdíly jsou v tom, že na autobusu již není dvojice nálepek s evidenčním číslem 31 (pochopitelně) + na pravém boku pochopitelně není napsáno "TRADO MAD", ale "ČSAD Jindřichův Hradec".


Není bez zajímavosti, že v MHD Jindřichův Hradec je u části spojů garantováno nasazení nízkopodlažního vozidla. Je to zajímavé, že u této "dcery" ICOMu to možné je, zatímco u "dcery" zvané TRADO MAD to možné není. Nabízejí se dvě vysvětlení, z nichž pravdivé může být buď jedno z nich, nebo obě dvě:
- v ČSAD Jindřichův Hradec je schopnější vedení než v TRADO MAD
- na jindřichohradeckém městském úřadu jsou schopnější představitelé, schopní dokopat dopravce k této věci (na rozdíl od třebíčského městského úřadu, kde k tomu nebyl dopravce dokopán ani téměř tři roky od chvíle, kdy ta garance ze strany dopravce zcela zmizela)...
 


Aktuální články

Reklama