Komentář ke dvěma písemným projevům protizákaznického přístupu pracovníků dopravce

13. srpna 2015 v 8:00
V nedávné době jsem se setkal se dvěma případy, kdy protizákaznický přístup pracovníků dopravce je projeven nikoliv ústně (takových případů je mnoho), ale dokonce písemně.


Jdi do prd*le už s tímhle. Sakra, v tento čas busy na sebe nečekají a pokud by mi někdo klepal na dveře, tak bych se na něj taky vybodl. Ano, ta paní to udělá třeba jednou za měsíc toto, ale řidičovi tam takhle někdo klepe 20x za den na dveře. Prostě neexistuje... Zavřou se dveře, bus jede. A srát na nějakých šest vteřin nebo co. Dobře, prosím, pokud by to asi bylo dodrženo, ty paní by stihly přestoupit. Ale sme sakra ve městě, kde jede další bus za několik minut. Pokud ne ten stejný, tak nějaká podobná linka, nebo jdu kurva pěšky.

Toto píše údajný řidič MHD ("údajný" píši proto, že to jméno mi nic neříká, ale O. K., zřejmě jde o novějšího řidiče). Tak si to rozeberme:
- Mám s tímto jít do prd*le. Aha, takže na toto neuvěřitelné ujíždění se nesmí ani upozorňovat? Ale ale. Že by na tom nebylo něco košer (přinejmenším z lidského hlediska)?

- "V tento čas busy na sebe nečekají" - a kde že je toto napsané? NIKDE není napsáno, v jakých částech dne že se čeká a kdy ne. Namísto toho jen jakési vykrucování představitele objednatele dopravy, že prý ve zveřejnění této informace brání nějaká vyhláška (vždy však zapomněl dodat která)...

- "Prostě neexistuje". Jojo, radši někoho přejedeme... A za této situace si Město Třebíč ještě troufá ve stejné době vyhlásit vylhanou anketu, podle které se při přehození pořadí zastávek "rapidně sníží pravděpodobnost, že lidem autobus při přestupu ujede".

- A srát na nějakých šest vteřin nebo co - no to je mi jasné, že na toto řidiči v mnoha případech se*ou a svévolně ujíždějí i s více než minutovým náskokem - viz mé opakované zkušenosti z 22:10 - 22:12 h na zastávce Bráfova.

- Prý jsme ve městě, kde další bus jede za několik minut... Tak jednak, 15 minut není "několik minut". Dále - ty ženy jely na Koutkovu, kam další autobus jede až za hodinu (tzn. pokud jely dříve, musely na Koutkovu dojít z jiné zastávky, například ze zastávky Týn nebo Nová). A hlavně - čekací doby v denní době v pracovní dny neexistují ani u spojů linek, které jedou jen jednou za několik hodin (linky č. 12, 13, 31).

- ... "nebo jdu kur*va pěšky" - aneb údajný pracovník dopravce radí lidem, ať služeb tohoto dopravce nevyužijí. To už snad ani nestojí za komentář.

Druhým "komentářem k rozboru" je komentář k mému příspěvku na FB profilu z 3. 6. 2015, viz první položka shora tady (opět přepisuji jen tu "jakž takž věcnou" část):
Tak do Citara nesedej a oči Tě bolet nebudou. Raději se projdi a nech své oči na krasné třebíčské krajině. Dozajista bude Tvůj výhled citlivých oči mile překvapen jak lahodný balzám Ti to způsobí

Pominu-li, že ve věku blížícího se 30 letům si nehodlám nechat tykat jen tak od nikoho, tak platí, že tato osoba, která je - dle údajů ve svém profilu - vedoucím autobusové dopravy TRADO BUS (tzn. provozovatele linkových "vesnických" spojů na Třebíčsku), tak:
- Dle "logiky" autora komentáře platí, že o tom, zda (ne)pojedu autobusem, bych se měl rozhodovat až podle toho, které vozidlo přijede. A pokud to bude otřesně polepené Citaro ev. č. 28, tak až v tu chvíli se rozhodnout, že tedy nepojedu. V opačném případě, pokud pojede jakýkoliv jiný autobus, naopak autobusem jet mám.

- Opět i zde jde o ukázku neuvěřitelného přístupu typu "tak tedy nevyužívejte služeb naší sesterské společnosti" - tzn. odrazování od eventuální tržby pro sesterskou společnost TRADO MAD.

- Na druhou stranu, od "vedoucího", který ani není schopen zajistit pravidelnou aktualizaci internetových stránek dopravce, jakož i kompletní vyvěšení jízdních řádů na všechny zastávky, nelze čekat inteligentnější vyjádření. Ona osoba vyjadřuje ve druhé části komentáře obavu, že jeho komentář smažu. Ale kdepak, naopak - nechť je věčným důkazem protizákaznického přístupu tohoto dopravce.

Měl jsem na tomto místě připraven komentář k jednomu dalšímu "vyjádření", ale to až někdy jindy, v jiném mém článku.



 


Aktuální články

Reklama