Jak nakonec dva lidé těsně stihli přestoupit z vlaku na spoj linky č. 14 v sobotu 5. 9. 2015 ve 22:12 h

8. září 2015 v 12:00
V sobotu 5. 9. 2015 jsem se do Třebíče opět vracel osobním vlakem č. 4852, který má do Třebíče přijet ve 22:09 h, ale toho dne přijel s cca 1,5minutovým zpožděním, čímž se přestupní doba na spoj linky č. 14 (kdy je nutný pěší přesun z nádraží na zastávku Bráfova) scvrkla na pouhou cca 1,5 minutu.

Ale jedna cestující (resp. nakonec i další z cestujících, ale to jsem v té chvíli ještě nevěděl) si nedala říci a stejně se pokusila ten přestup stihnout. Zrychlila krok dolů po schodech a dále po vozovce Chlumeckého ulicí. V tu chvíli jsem zapnul nahrávání, protože jsem tušil, že může jít o zajímavou situaci. A také že ano - když porovnám čas pořízení videa se skutečným časem (včetně odečtení odchylky mírně nepřesného nastavení času v mém nahrávacím zařízení), tak spoj linky č. 14 odjel ze zastávky Bráfova s náskokem okolo 15 - 20 sekund oproti času 22 h 12 min. 00 sek. Pak to dopadlo tak, že tato dobíhající-přestupující cestující musela do tohoto autobusu nastoupit již mimo zastávku; nakonec ale tento autobus stihl(a?) i další přestupující cestující.

Jako by se zbortil svět, kdyby se ten čas odjezdu spoje linky č. 14 (jakož celého "rozjezdu" na Karlově náměstí) měl posunout byť jen o 2 minuty (na pozdější čas). Tím více když odpovědné osoby, které tvrdí, že toto "nejde", se před časem chubili tím, jak jim šlo o zlepšení přestupních vazeb mezi vlaky a MHD (za kterýmžto účelem si mj. prosadili stavbu svého "dítěte" v podobě tzv. Přestupního terminálu Třebíč).

A určitě platí, že "žádný z těchto cestujících přestupujících ve 22:10 h z vlaku na autobus si na tuto věc u objednatele nestěžoval" (zato "kdyby spoj jel o 2 minuty později, tak by si na to mnoho dalších lidí stěžovalo", jak vyplývá z jednoho někdejšího vyjádření objednatele MHD).

Výše popisovaná situace z 5. 9. 2015 (22:11 - 22:13 h) je zdokumentována na tomto videu.
 


Aktuální články

Reklama