"Kouřová clona" na FB profilu "MAD Třebíč", zavádějící "souhrnný jízdní řád" pro zastávky Železniční stanice/Bráfova a chybně indikovaná nástupní zastávka u spoje linky č. 13

16. října 2015 v 10:00
O víkendu 10. a 11. 10. 2015 tedy proběhlo výlukové opatření mezi zastávkami Týn a Hřbitov, a to za naprosté ignorace této skutečnosti na oficiálním FB profilu "MAD Třebíč". Ale "autor" těchto stránek provedl právě 10. a 11. 10. 2015 aktualizaci těchto stránek, ale ne tím způsobem, že by alespoň na poslední chvíli zveřejnil info o tomto výlukovém opatření, ale tím, že na stránky vložil "důležitou" fotku autobusu MAN Lion´s City stojícího před zastávkou Jitona (asi "kouřová clona"?); a také tím, že došlo ke zveřejnění údajně aktuálně platných tzv. souhrnných jízdních řádů. Ano, v některých případech pouze ÚDAJNĚ platných.

Viz tzv. souhrnný jízdní řád pro odjezdy spojů ze zastávek Železniční stanice, resp. Bráfova, směrem na Karlovo náměstí. V jízdním řádu není zohledněna skutečnost, že spoje linek č. 4, 10 a 13 mezi 22. a 6. hodinou do "terminálu" zatím nezajíždějí. "Autor" onoho FB profilu ani nebyl schopen na tuto skutečnost upozornit například poznámkou v popisku obrázku...

Shodou roztodivných okolností se mi povedlo v minulých dnech několikrát jet spojem linky č. 13 s pravidelným odjezdem ze zastávky Bráfova ("dočasná" náhrada za zastávku Železniční stanice) ve 22:09 h. Ovšem ve všech případech bylo na jízdence uvedeno místo nástupu "Hrotovická". Aneb až bude "vedoucí", eventuálně "referentka" z odboru dopravy Městského úřadu Třebíč analyzovat počty nastupujících cestujících na jednotlivých zastávkách, tak budu já (i další cestující, kteří se mnou nastupovali) počítán za zastávku Hrotovická a nikoliv za zastávku Bráfova (resp. teoreticky Železniční stanice)... Možná aby se pak dalo (pseudo)argumentovat, že "tam nikdo nenastupuje"...

Mimochodem, i z tohoto souhrnného jízdního řádu je patrná stupidita, kterou je nezajíždění víkendových spojů linky č. 4 v tomto směru jízdy do "terminálu", byť v téměř všech případech jde o časově ideální "přípoje od vlaku" (přitom Město Třebíč se v tiskové zprávě chlubilo, že do "terminálu" zajedou i v tomto směru jízdy všechny spoje linky č. 4 časově navazující k/od vlaku)...

Ve výčtu změn provedených k 1. 10. 2015 je ale hned několik změn ignorováno - jednak tam nikdo neuvedl, že k 30. 9. 2015 se ruší zvláštní "DDM linka". A jednak... ale o tom až v samostatném článku.
 


Aktuální články

Reklama