Další plivnutí na ("až druhou nejdůležitější dopravní stavbu za posledních 20 let?") průtah Rafaelovou ulicí, díky kterému nebyly 14. 6. 2016 odříznuty Nové Dvory/Hájek/Týn od ostatních částí Třebíče

22. června 2016 v 0:00
(článek navazující na předchozí dva články - o dočasné neprůjezdnosti dolní části Velkomeziříčíské ulice a o vyhlášení tzv. Přestupního terminálu Třebíč "Stavbou Vysočiny", resp. ve skutečnosti jednou z pěti "Staveb Vysočiny" za rok 2015)

Součástí tiskové zprávy Městského úřadu Třebíč je zopakování (již dříve uváděného), s prominutím, plivance do tváře všem lidem (nejen z Třebíče), kteří se zasloužili o realizaci obchvatu Rafaelovou ulicí (vybudován byl v letech 2001 - 2002). Oním "plivancem" je věta "Přestupní terminál je největší investiční dopravní stavbou v Třebíči za posledních dvacet let".

Bezesporu stavebně náročnější, na rozsah stavby "objemnější" (a patrně i dražší) a zřejmě i společensky přínosnější průtah Rafaelovou ulicí, jehož zásluhou je individuální doprava ve Velkomeziříčské i "západní Brněnské" ulici eliminována do snesitelného rozsahu, je uvedenou větou, kterou vyřkl "vedoucí" představitel odboru dopravy Městského úřadu Třebíč, dehonestován a stavěn ve svém významu až za tzv. přestupní terminál.

Jaký to paradox, že nebýt průtahu Rafaelovou ulicí, tak by po dobu několikahodinového uzavření dolní části Velkomeziříčské ulice (po autonehodě v úterý 14. 6. 2016, viz tento článek) byly Nové Dvory, Hájek a Týn od zbytku Třebíče (při souběžně uzavřeném, resp. v danou chvíli fyzicky neexistujícím, Podklášterském mostě) dopravně zcela odříznuty. A MHD by mohla leda tak popojíždět sem a tam mezi Týnem/Hřbitovem/Račerovickou a zastávkou ZŠ Na Kopcích...
 


Aktuální články

Reklama