Předčasné ukončení jednosměrné uzavírky podjezdu pod nádražím (již k 24. 11.) a MAN ev. č. 32 v repasovaném podjezdu s nezměněnou průjezdnou výškou (3 metry)

30. listopadu 2016 v 1:00 |  Zajímavosti z provozu
Ve čtvrtek 24. 11. 2016 skončila jednosměrná uzavírka podjezdu pod vlakovým nádražím. Tím pádem skončilo i výlukové opatření na lince č. 1 (které platilo od 3. 9. a spočívalo v objízdné trase ulicemi Janouškovou, Svatopluka Čecha a Křížkovského). Naopak od 24. do 30. 11. byl úplně uzavřen přejezd v ulici Svatopluka Čecha.

Mimochodem, je zajímavé, že o předčasném ukončení tohoto výlukového opatření není uvedeno ani slovo na žádné z oficiálních stránek o třebíčské MHD (sice touto objížďkou nebyla dotčena obsluha žádné ze zastávek MHD, ale i tak by se slušelo tuto věc oznámit, tím více když o 3 měsíce dříve byla tato věc inzerována coby výlukové opatření).

Jak je patrné i z této fotky bílého MANu ev. č. 32 jedoucího podjezdem pod nádražím (ve směru jízdy "z centra"), tak průjezdná výška podjezdu zůstala i po rekonstrukci mostu přesně 3 metry. Připomínám to zejména osobám, které (ať již z neznalosti či vědomě/lživě) hlásají názor, že na třebíčské MHD by ve větším počtu měly jezdit autobusy s pohonem na CNG nebo elektrobusy.

Neboť výška těchto autobusů (vzhledem k umístění zásobníků na plyn, resp. elektrické výzbroje) bývá vyšší než 3 metry.

I v dosavadním stavu se vzájemně propojenými (a tím pádem efektivnějšími) oběhy se ukázalo, že již při pěti plynových (vyšších než 3 metry) autobusem nastává problém, kvůli kterému např. musely linky č. 10, 13 a 14 na jaře 2015 (po dobu 2,5 měsíce) nuceně jezdit výraznou oklikou přes Sportovní, Brněnskou a Cyrilometodějskou ulici. Zato nejkratší cestou přes Nádražní ulici jet nemohly - protože na jejich spojích jezdívají plynové autobusy...


 


Aktuální články

Reklama