Říjnový požár motoru u Citara ev. č. 39 a prosincové poškození Citara CNG ev. č. 25

31. prosince 2016 v 15:00 |  Zajímavosti z provozu
Předmluvou článku o pořízení nových autobusů pro MHD Třebíč (jehož zveřejnění předpokládám v prvních dnech roku 2017) budiž tento článek s informacemi, o kterých jsem zde dosud nepsal.

V první polovině října 2016 došlo k požáru motoru (!) u Mercedesu Citaro ev. č. 39 známého svým nevšedním vnějším polepením. Od té doby je autobus odstaven. Je možné, že k následnému nasazení dvoudveřové Setry (kterou jsem v třebíčských ulicích na spojích MHD poprvé zahlédl 13. 10. 2016) došlo právě kvůli vynucenému odstavení Citara ev. č. 39.

Pozn. informaci o tomto požáru motoru jsem se dozvěděl ze "Seznamu autobusů".

Počátkem prosince 2016 bylo odstaveno i plynové Citaro CNG ev. č. 25. V jedné dopravní diskusi bylo uvedeno (nemohu však zaručit, že jde o pravdivou informaci), že u vozidla došlo k poškození plynového zásobníku v podjezdu pod vlakovým nádražím (kam tento vůz nikdy nesměl jet, protože jeho výška přesahuje průjezdnou výšku podjezdu).

I "Seznam autobusů" uvádí (v okamžiku zveřejnění tohoto článku) u tohoto autobusu stav "v dílnách/v opravě".
 


Aktuální články

Reklama