"Bezmadlové" Citaro ev. č. 42 a Citaro CNG ev. č. 50 na objízdných trasách na horním Podklášteří (fotky z 8. 9. 2016)

8. ledna 2017 v 18:00 |  Aktualizace fotogalerie
Ve čtvrtek 8. 9. 2016 jsem v horní části Podklášteří (resp. na pomezí Podklášteří s Týnem) provedl drobnou dokumentaci provozních jevů souvisejících s výlukovým opatřením týkajícím se uzavirky Podklášterského mostu. Pořídil jsem několik fotek dvou autobusů, které (a nejen ony) o několik měsíců později, na konci roku 2016, ukončily své působení v rámci MHD Třebíč.

Mercedes Citaro ev. č. 42 na lince č. 11 odbočuje z Nové ulice vlevo do Táborské ulice (fotka pořízená ve 13:13 h). Jak je patrné z údaje na displeji, tak cílovou zastávkou autobusu je zastávka Týn. Přitom stejným autobusem jsem do Týna přijel ve 12:34 h, a to na spoji linky č. 5, kdy jsem pořídil i tuto fotku, která potvrzuje, že i v září 2016 chybělo u tohoto autobusu madlo na pravém křídle prostředních dveří (stav platný přinejmenším od června 2015!).

Kolik času tak může zabrat instalace jednoho madla? Jak je možné, že dopravce tuto věc nebyl schopen uvést do pořádku ani po (přinejmenším) patnácti měsících???

O 28 minut později, ve 13:41 h, jsem pořídil tuto fotku Citara CNG ev. č. 50 odbočujícího z ulice U Kuchyňky vpravo do Račerovické ulice. Autobus jede na spoji linky č. 11, jehož výchozí i cílovou zastávkou je Karlovo náměstí. V horní části Podklášteří obkrouží pomyslnou "smyčku", jejíž součástí je i toto odbočení, které se v bezvýlukovém provozu v tomto směru jízdy nevyskytuje.

Na jednotlivých zastávkách jsem si tehdy všiml i jiné podivuhodnosti z kategorie "neschopnost dopravce/objednatele při tvorbě jízdních řádů". Ale to by bylo na delší psaní.
 


Aktuální články

Reklama