Autobusy MHD omezované pracovními stroji u vlakového nádraží (27. 2. 2017) aneb manipulace "vedoucího" představitele s příčinami téměř 3měsíčního prodloužení železniční výluky

2. března 2017 v 21:00 |  Postřehy z provozu tzv. přestupního terminálu
Výluka železniční tratě Náměšť nad Oslavou - Třebíč - Krahulov (která měla vliv i na provoz tzv. přestupního terminálu - tři jeho stanoviště byla vyhrazena náhradní autobusové dopravě za vlaky) začala 29. 7. 2016. Dle původních plánů měla skončit 8. 12. 2016, poté byl termín postupně třikrát posunu až na "definitivní" datum 28. 2. 2017.

Tragikomickou roli v této věci hraje i "vedoucí" představitel třebíčského odboru dopravy, viz tento "rozhovor" z konce roku 2016. Prodloužení výluky o téměř 3 měsíce (o 62 % oproti plánu) tato osoba označila za "drobné zdržení". A hlavně - tato osoba tvrdí, že zdržení vzniklo kvůli "sanaci skály u Vladislavy" (sic!) a nutnosti zprovoznit nové zabezpečovací zařízení.

Tato osoba očividně lže, protože vážné zdržení vzniklo i přímo na třebíčském nádraží, kde pracovníci nebyli schopni dokončit vše potřebné ani do onoho 28. 2. 2017, viz toto video z 1. 3. 2017, ve kterém je (kromě nového Conecta a jednoho z MANů) zdokumentován nedodlážděný prostor u vchodu do podchodu, jakož i nefunkční výtahy ústící do nového podchodu.

O pouhé 2 dny dříve, 27. 2. 2017, překážel pracovní vůz v silnici natolik, že tento spoj linky č. 4 nemohl zastavit u chodníku, ale zastavil metr od něj (uprostřed vozovky). Při odjezdu ze zastávky musel pomalu a opatrně přejet přes středový práh. K menšímu zádrhelu došlo již téhož dne ráno (bagr překážející v jízdním pruhu).

Přitom kdyby tvrzení onoho "vedoucího" bylo pravdivé, tak na třebíčském nádraží by přece bylo od prosince 2016 vše hotové - čekalo by se jen na vyřešení problému u Vladislavi a vyřešení údajného problému se zabezpečovacím zařízením...
 


Aktuální články

Reklama