Dodatečné změny v hlášeních zastávek - Sucheniova již není "Suchejova" aneb dopravce nezná kouzelné slůvko "prosím"?

8. června 2017 v 7:00 |  Zajímavosti z provozu
V lednu 2017 jsem zde psal o tom, že dopravce nebyl schopen zařídit, aby v hlášení zastávek (zavedeném v MHD Třebíč na základě požadavku z "výběrového řízení" pro roky 2017 - 2024) byly všechny názvy namluvené správně. Tuto věc tehdy přiznal i "vedoucí" odboru dopravy Městského úřadu Třebíč, viz jeho odpověď jednomu z občanů na FB profilu "Město Třebíč":

Dobrý den, máte pravdu, zastávka "Sucheniova" je namluvená špatně. Již jsme požádali o úpravu. Na další se podíváme. Jinak na základě podnětu (...) člena dopravní komise města, budeme dále řešit doplnění hlášení u konečných zastávek o informaci, že mají cestující vystoupit.


Koncem března 2017 jsem si všiml, že název zastávky Sucheniova již byl ve vozidlech namluven správně, viz toto moje video.

K namluvení sdělení "o informaci, že mají cestující vystoupit" došlo až přibližně v březnu 2017 (otázkou je, proč dopravce toto nebyl schopen učinit hned před začátkem roku 2017 a hlavně - proč městský úřad nebyl schopen tuto věc již tehdy ohlídat - ?). V květnu 2017 jsem ono "hlášení o vystoupení" zdokumentoval formou tohoto videa.

Ale pozor - dopravce ani neumí poprosit. Jen přikazuje. Oznámení v hlášení totiž zní "konečná zastávka - vystupte". Žádné "prosím, vystupte" či (vyskytující se např. v MHD Brno) "prosíme cestující, aby vystoupili". Jak příznačné. A jak příznačná neschopnost objednatele si ohlídat, aby tomu bylo jinak. A aby tomu tak bylo hned od prvního dne "vysoutěženého" kontraktu...


 


Aktuální články

Reklama