Podivnosti o (ne)zajíždění autobusů do "terminálu" v roce 2016 aneb lhář/příjemce "hygienických" příkazů je kompetentní k odpovědím?

22. července 2018 v 0:00 |  Postřehy z provozu tzv. přestupního terminálu
Psal se srpen roku 2016 (cca rok poté, co jsem se od vedoucí představitelky příslušného úseku Krajské hygienické stanice Třebíč, paní J. Š., nepřímo dozvěděl, že vedoucí odboru dopravy lhal o (dle jejího vyjádření neexistující) žádosti o výjimku v počtu autobusů zajiždějících do tzv. terminálu, kdy jsem této ženě poslal e-mailový dotaz znovu.

Tentokrát šlo o dva nové dotazy:

- Jak je možné, že do (údajně - dle tvrzení městského úřadu - "nadoraz využitého tak, že další spoje tam už zajíždět nemohou") tzv. přestupního terminálu denně zajíždí i několik desítek dalších autobusů náhradní autobusové dopravy za vlaky ČD (cca od 10. 9. 2016 pak vedených coby standardní licencovaná linka) v rámci tehdejší dlouhodobé "revitalizační" výluky.

- Jak je možné, že tyto spoje mohou do hlavní části "terminálu" zajíždět i mezi 22. a 6. hodinou, když (dle vyjádření městského úřadu + i dle tehdejšího stavu věcí) v této noční době měl platit zákaz vjezdu vozidel do oné hlavní části "terminálu" (východně od kruhového objezdu).

Odpověď (která přišla až po několika týdnech, v září 2016) od této pracovnice mě zarazila. Prý se mám s tímto dotazem obrátit na provozovatele "terminálu", tedy na Městský úřad Třebíč, odbor dopravy a komunálních služeb.

Neboli: ve věci (ne)pravdivosti údajů ohledně limitů se mám dotazovat nikoliv toho, kdo limity stanovuje (KHS), ale toho, kdo je příjemcem tohoto opatření a kdo o těchto opatřeních o rok dříve zjevně lhal (viz výše)...


 


Aktuální články

Reklama